خام بود...
خام بود...

دلم درد میکنـــــــــــــــــــــــــــــــــــد….

انگــــــــــــــــــــــار….

خام بودنــــــــــــــــــــــــــــد…

خیال هایی که به خوردم داده بــــــــــــــــــــــــــــــــودی…!

 



نظرات شما عزیزان:

mar♥jan
ساعت8:30---3 تير 1393
شايد کسي را که با او خنديده اي فراموش کني , اما

هرگز کسي را که با

او گريسته اي از ياد نخواهي برد.


melika
ساعت12:24---31 خرداد 1393
من در انتظارآمدنش نشستم

وقتی که دیگرنمی توانست مرا دوست بدارد

من اورادوست داشتم

وقتی که اوتمام کرد

من شروع کردم

وقتی اوتمام شد

من آغازشدم

وچه سخت است تنهابودن

مثل تنها زندگی کردن

مثل تنهامردن....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : علی69-نازکیجا